شناسهٔ خبر: 105368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد:

بازدید از وضعیت رویه آسفالت محورهای مواصلاتی و شریانی استان هرمزگان

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از وضعیت رویه آسفالت محورهای مواصلاتی و شریانی استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان افشین پیرنون مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری از محورهای بندرعباس _سیرجان و بندرعباس - بندرلنگه - پارسیان و محور دژگان به لمزان بازدید کرد.

پیرنون با اشاره به اهمیت استان هرمزگان در حوزه های اقتصادی و گردشگری بر لزوم توجه به کیفیت راه ها و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی این استان تاکید کرد و گفت: بسیاری از کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر شهید رجایی و شهید باهنر استان هرمزگان به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: وقوع زمین لرزه و بارندگی‌های اخیر خسارت‌های زیادی به زیر ساخت‌های جاده‌ای استان هرمزگان وارد کرده است که با تلاش های بسیار زیاد، به سرعت ترمیم و مرمت محور ها در دستور کار قرار گرفت و در کوتاه‌ترین زمان مسیرها بازگشایی و مرمت شدند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان در بازدید از محور بندرعباس_سیرجان؛ از نزدیک وضعیت رویه آسفالت محور و ایرادات موجود را ارزیابی و با توجه به حجم بالای تردد در این محور بر افزایش کیفیت ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای تاکید کرد.

این گزارش می افزاید مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سفر به استان هرمزگان همچنین از محور بندرعباس-بندر خمیر-بندر لنگه - پارسیان به سمت عسلویه بازدید کرد که درخصوص این محور نیز تصمیماتی جهت بهبود رویه آسفالت آن اتخاذ شد.

گفتنی است در ادامه بازدیدهای مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان محور دژگان_ لمزان در غرب استان هرمزگان که در سیل اخیر، خسارت های به زیرساخت های آن وارد شده بود نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این بازدیدها یوسف عابدینی مدیرکل، علیرضا محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان و تعدادی از مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان همراهی کردند.