شناسهٔ خبر: 105400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

زاهدان گلزار شهدا.jpg مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران باحضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مردانیان، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای شهر زاهدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامیداشت و گفت: در هم آمیخته شدن خون شهدای شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگی ملت ایران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و کیان میهن اسلامی است.

گفتنی است شرکت در جلسه مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر از دیگر برنامه های سفر یک روزه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به استان است.