شناسهٔ خبر: 105458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با خانواده شهدای سیستان و بلوچستان

دیدار خانواده شهدا دکتر  مردانیان زاهدان.jpg  مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در حاشيه سفر به زاهدان با خانواده شهدای مدافع حرم و کارکنان ایثارگر اداره كل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، حمید مردانیان،  مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است. اظهار داشت: عزت، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبرو از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: جامعه امروز بايد بداند اين قشر ارزشمند برای دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عزيزترين افراد خود را تقديم كردند تا ايران اسلامی در مسير سرافرازی قرار بگيرد بنابراين تكريم و تعظيم خانواده شهدا رسالتی انكارناپذير بر عهده همگان است.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران تصریح کرد: امروز کشور ما در اوج پیشرفت و آرامش و امنیت است و این به برکت سلحشوری شهدا و رزمندگان و از خودگذشتگی خانواده ایشان به دست آمده است.

مردانیان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است، گفت: شهدا با گذشت از بزرگترین دارایی زندگی خود یعنی جانشان پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را استوار کردند.

وی خاطر نشان کرد: رسيدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است مهندس اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، زینلی مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی در این دیدارها مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران را همراهی کردند.

اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان هفت شهید و ۵۰ رزمنده، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.