شناسهٔ خبر: 105480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل خراسان جنوبی مطرح شد:

تلاش در جهت رفع نقاط حادثه خیز و لزوم ارائه برنامه های دستگاه های ذیربط برای سفرهای نوروزی

کمیسیون ایمنی- خراسان جنوبی.jpg در کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل خراسان جنوبی برنامه دستگاه های ذیربط برای سفرهای نوروزی ارائه و مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به مصوبات جلسه قبل و روند اجرای مصوبات و ابلاغ های لازم در راستای این مصوبات اظهار کرد: رفع نقاط فاقد آنتن دهی تلفن همراه در محورهای مواصلاتی استان توسط کمیسون ایمنی استان پیگیری می شود.

وی در خصوص برنامه ریزی اقدامات ایام نوروز ۱۴۰۱ افزود: کمیته حمل و نقل ستاد سفر طی هفته گذشته برگزار شد و با توجه به پیش بینی سفرهای نوروزی زیاد هم وطنان، تمهیدات خاص مورد نیاز است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان اضافه کرد: استان ما به لحاظ موقعیتی استان گذر است که مسافران از آن استفاده میکنند که در این راستا باید یکسری اقدامات در خصوص آگاهی رانندگان در بحث رانندگی جاده ای را داشته باشیم و لازم است تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط پای کار باشند تا نوروز بدون حادثه ای را سپری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، نیز در این جلسه اظهار کرد: آمار سفرهای نوروزی، محور های پرتردد و تصادفات جاده ای در سالهای قبل از همه گیری کرونا که توسط دستگاه ها ارزیابی شده است جهت تصمیم گیری لازم در رفع موانع و تقویت نیروها بررسی شود و در جلسه بعدی کمیسیون در دستورکار قرار گیرد.

علیرضا عباس زاده افزود: در خصوص سه راهی جعفرانی و استقرار یگان های امدادی با توجه به جلسات برگزار شده لازم است اولویت‌های لازم احصا گردد سپس و بررسی کارشناسی موضوع، لازم است براساس الویت ها موارد لازم برای اجرای زیرساخت ها آن و مابقی نقاط پیشنهادی لازم اقدام گردیده و بر اساس اولویت و جهت طرح و تصویب به کمیته امور زیربنایی فرستاده شود.

انتهای پیام/