شناسهٔ خبر: 105533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد:

محور کندوان مسدود است

مازندران -راهداری زمستانی مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : به دلیل بارش برف و کولاک و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن محور کندوان از ساعاتی پیش تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌و شهر سازی از مازندران، حسن جهانیان  با اشاره به اینکه اکیپ های راهداری با استقرار در راه های استان در حال خدمت رسانی به مسافران و رانندگان هستند،  اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران ،احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد به همین دلیل از رانندگان درخواست می شود علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از توقف در حاشیه مناطق مستعد ریزش سنگ که با تابلوهای هشدار دهنده مشخص شده است خودداری کنند.

وی از کاربران جاده ای درخواست کرد : حدالامکان از مسافرتهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و درزمان انسداد اين محور، ازمحورهای هراز وسوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهند.

انتهای پیام/