شناسهٔ خبر: 105539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار زنجان:

باید زیرساخت‌ها و پیوست‌های فرهنگی در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گیرد

شورای مسکن زنجان.jpg استاندار زنجان، با بیان اینکه احداث مسکن فقط ایجاد ابنیه نیست، گفت: باید زیرساخت‌ها و پیوست‌های فرهنگی نیز در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه باید مسکن خوب برای مردم در استان ساخته شود، گفت: مردم باید با خیال راحت در واحدهای مسکونی خود زندگی کنند.

وی با بیان اینکه احداث مسکن فقط ایجاد ابنیه نیست، اظهار داشت: در این میان باید زیرساخت‌ها و پیوست‌های فرهنگی نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌ها در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید تامین شود و به نحوی کار کنیم که تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و سرویس دهنده در این مناطق بتوانند به خوبی خدمات دهند و مردم خیالشان راحت باشد.

افشارچی متذکر شد:در پروژه‌های مسکن باید به نحوی کار کرد تا این واحدهای مسکونی، فراتر از چهار دیواری صِرف، جای خوبی برای زندگی باشد.

وی تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان داشته باشند و برای اجرای مطلوب آن دقیق‌تر و شفاف‌تر وارد عمل شوند.

افشارچی به اهمیت برگزاری جلسات شورای مسکن در استان اشاره کرد و گفت: خروجی جلسات مسکن باید مفید باشد چراکه رویدادهای مهمی در حوزه مسکن استان اتفاق خواهد افتاد و جلسات به صورت منظم برگزار شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های استان زنجان باید دست به دست هم داده و موازی هم کار کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری هم چیزی فراتر از یک چهار دیواری بسازند که تمام زیر ساخت‌ها تکمیل و مطلوب باشد.