شناسهٔ خبر: 105556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال تاکنون صورت پذیرفت :

بیش از ۴میلیون و نهصد هزارتماس از کاربران جاده ای با سامانه ۱۴۱ مازندران

مازندران-معندس هاشمی رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : از ابتدای سال تاکنون بیش از چهار میلیون و نهصد هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این استان گرفته شده است.

به گرارش پایگاه خبری وزارت راه‌و شهر سازی از مازندران ، محسن هاشمی ضمن اعلام این مطلب افزود : یکی از وظایف اداره مدیریت راه ها ، ارتباط با کاربران جاده ای و اطلاع رسانی به آنهاست.
وی ادامه داد: در همین راستا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها ،انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.
هاشمی اظهار داشت : همچنین این سامانه قابلیت دریافت ،ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.
رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران عنوان کرد : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴.۹ میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان نزدیک به ۱۰۰ هزار تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است.
وی ادامه داد : از ابتدای سالجاری بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر و حدود     ۱۴۰۰ مشکل مشاهده شده جاده ای که توسط کاربران جاده ای گزارش شده ثبت و رسیدگی شده است.
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.
هاشمی خاطر نشان ساخت : اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است