شناسهٔ خبر: 105614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت‌ ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از ۸۳ هزار نفر فراتر رفت

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۸۳ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضی این استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه  افزون بر ۸۳ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضی این استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، اظهار داشت: با شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن کارشناسان این اداره کل پالایش و بررسی مدارک و مستندات برای تشخیص واجد شرایط بودن متقاضیان آغار کردند که با ارسال پیامک به آنان برای تکمیل مدارک و مستندات شان فراخوان می شوند.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان استان چند مکان برای تحویل مدارک آنان پیش بینی شده است لذا درخواست می شود متقاضیان برای جلوگیری از ازدحام، در تاریخ تعیین شده در پیامک مراجعه کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا ۲۹ اسفندماه سالجاری امکان ثبت نام مجردین مرد ۲۳ تا ۴۴ سال در تمامی شهرهای استان و سایر واجدین شرایط در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی  saman.mrud.ir  وجود دارد.

مهدیار گفت: افراد متقاضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای استفاده از مزایای این طرح باید شرایط مورد نظر را داشته باشند که از جمله این شرایط استعلامات فرم جیم و سابقه مالکیت و همچنین عدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن بوده که در این زمینه تمامی مدارک و مستندات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین نباید متقاضیان تاکنون از واگذاری زمین و مسکن و تسهیلات مرتبط استفاده کرده باشند و در کنار آن سابقه سکونت آنها نیز در شهرهای متقاضی مورد توجه قرار می‌گیرد.