شناسهٔ خبر: 105638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پایان اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

امیر زاغیان- اصفهان پایان اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان *معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام تا ۲۹ اسفند در طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت نام همه گروه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن شامل مجردها و متاهل‌ها در حال انجام است و روز ۲۹ اسفندماه این مهلت به پایان می‌رسد.  

وی اذعان داشت: بر این اساس فرصت نام‌نویسی در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir برای همه گروهها تا انتهای سال جاری تمدید شد و مردم استان اصفهان که متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح هستند می توانند اقدام به ثبت نام کنند.  

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر نیز همه گروه‌های واجدشرایط طرح نهضت ملی مسکن شامل افراد متاهل و یا سرپرست خانوار و مجردین شامل نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان، مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن، (معلولین جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور)، زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال سن، بیماران خاص بر اساس ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال ثبت نام در سامانه هستند.       

وی با بیان اینکه ثبت نام در تمامی شهرهای استان انجام می پذیرد خاطرنشان کرد: تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد، صورت می‌پذیرد.