شناسهٔ خبر: 10564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی رودسر خبر داد:

ایمن‌سازی ۳۱ نقطه از محورهای شهرستان رودسر در استان گیلان

نصب گاردریل سه موج در محورهای آذربایجان غربی ۳۱ نقطه از محورهای حوزه استحفاظی شهرستان رودسر با نصب گاردریل ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان، رئیس راه وشهرسازی رودسر با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌های شهرستان رودسر، عملیات ایمن سازی تعدادی از نقاط پرتگاهی و قوس های تند به وسیله نصب گاردریل توسط اداره کل راه و شهر سازی استان گیلان انجام شد. 

وی افزود: این عملیات که به صورت پیمانی انجام شده است هشت نقطه از محور اصلی، ۱۸نقطه از محور رحیم آباد - لشکان و پنج نقطه از محور سی پل -شوئیل را شامل می‌شود. 

مهندس اسماعیلی تاکید کرد: طول کل نقاط ایمن سازی شده با نصب گاردریل ۱۶۰۰ متر بوده که برای اجرای آن مبلغ  یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس راه و شهرسازی رودسر با اشاره به تدوام عملیات ایمنی در محورهای ارتباطی شهرستان خاطر نشان کرد: مرحله دوم عملیات ایمن سازی محور رحیم آباد - لشکان در برنامه قرار دارد که به زودی اجرا خواهد شد که با اجرای این عملیات طول کل مقاطع ایمن سازی شده در شهرستان رودسر به ۲۲۰۰ متر و اعتبار صرف شده بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خواهد شد. /

نظر شما