شناسهٔ خبر: 105658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد

باز پس گيری اراضی دولتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر مشهد

مشهد 1.jpg فرمانده يگان حفاظت اراضي ملي زمين و مسكن خراسان رضوي از باز پس گیری اراضی دولتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر مشهد خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا فرمانده يگان حفاظت اراضي ملي زمين و مسكن خراسان رضوي گفت: در طی گشت زنی های این یگان مشاهده شد که شخصی با یک دستگاه لودر اقدام به تسطیح اراضی دولتی به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی هر متر مربع مبلغ ۳۰ میلیون ریال و جمعا به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال می باشد که گشت یگان حفاظت اراضی ملی این اداره کل اقدام به قلع و قمع و رفع تصرف این اراضی دولتی کرده‌اند. 

فرمانده يگان حفاظت اراضي ملي زمين و مسكن خراسان رضوي همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتي به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۶۵۱۹۷ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.