شناسهٔ خبر: 105661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آدینه‌وند خبر داد:

پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر راه روستایی در رومشکان

پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر راه روستایی در رومشکان.jpg در سال جاری ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان رومشکان پاکسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه براساس برنامه‌های ابلاغی سازمان و هدفگذاری صورت‌گرفته در استان، اقدامات قابل توجهی در شهرستان رومشکان انجام شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی افزود: بازگشایی دهانه ۳۵ دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی، احداث دو دستگاه پل در تقاطع تنگ‌بره و روبروی پمپ بنزین دوراهی بازوند در محور بابازید_سیمره، تسطیح و رگلاژ راه دسترسی درمان بستر به طول دو کیلومتر، علف‌زنی حریم ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شانه‌سازی و رفع اختلاف سطح محورهای اصلی به طول ۶۲ کیلومتر، لکه‌گیری و چاله‌گیری راه‌های اصلی و فرعی به میزان ۱۵۶ تن در این مدت انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه ایمنی راه و حریم گفت: ساماندهی علائم اطلاع‌رسانی، هشداردهنده و ایمنی در طول ۷۳ کیلومتر، شست‌و‌شوی علائم در طول ۱۷۰ کیلومتر، نصب دو عدد پایه چراغ چشمک‌زن، صدور ۸۵ مورد اخطار به متجاوزین حریم، اصلاح و ایمن‌سازی تقاطع تنگ‌بره با ایجاد واریانت جدید به طول ۹۵۰ متر و نصب دو عدد برج نوری در این تقاطع، حذف و اصلاح هفت پیچ خطرناک محور رماوند و آشکارسازی و اصلاح ۱۱ نقطه پرتصادف و نصب سرعتکاه در محورهای اصلی و فرعی از اقدامات این اداره در حوزه ایمنی و حریم به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی عملیات تسطیح و رگلاژ جاده خاکی روستای عزیزآباد به شیراوند به طول هزار و ۳۰۰ متر انجام شده است.

انتهای پیام/