شناسهٔ خبر: 105669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کنارگذر شمالی بروجن

کمربندی شمالی بروجن1.jpg معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کنارگذر شمالی بروجن، گفت: ساخت این پروژه به طول هشت کیلومتر از سال ۹۹ آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از چهارمحال و بختیاری، حمید ربیعی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کمربند شمالی بروجن، گفت: ساخت این پروژه به طول هشت کیلومتر از سال ۹۹ آغاز شده است.

وی ارزش ریالی این پروژه در حال حاضر را بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و با اشاره به مشکلات اعتباری آن، گفت: در صورت تأمین اعتبار، این طرح تا پایان آذر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان با تأکید بر اهمیت ساخت پروژه کنارگذر شمالی بروجن، افزود: خودروهایی که قصد عبور از لردگان به سمت مبارکه و بالعکس دارند؛ ناگزیر از داخل شهر بروجن عبور می‌کنند که علاوه بر ایجاد ترافیک، خطرات ناشی از این تردد و از بین رفتن زیرساخت جاده‌های شهری، با ایجاد سر و صدا سبب نارضایتی شهروندان در طول شبانه‌روز می‌شوند.

ربیعی با بیان اینکه اتمام ساخت کمربندی شمالی بروجن قسمتی از این مشکلات را برطرف می‌کند، اضافه کرد: این پروژه، کمربندی فعلی از جاده لردگان ـ بروجن را به جاده بروجن ـ شهرکرد و در ادامه به جاده بروجن ـ مبارکه متصل می‌کند.

وی عنوان کرد: فاز نخست زیرگذر بروجن که در همین مسیر واقع شده نیز امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/