شناسهٔ خبر: 105678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از فرزندان به سن تكليف رسيده كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان تقدير شد

از فرزندان به سن تكليف رسيده كاركنان راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان تقدير شد به منظور تشويق و ترغيب فرزندان پرسنل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان كه در سال ۱۴۰۰ به سن تكليف رسيده اند در جلسه شورای اقامه نماز اين اداره كل با حضور نمايندگان ستاد اقامه نماز استان واعضای شورای اقامه نماز اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدير شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از كرمان، در این جلسه عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان، گزارشی از روند برنامه های نمازی اداره به خصوص نماز جماعت اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه داد و سپس حجت الاسلام مظفری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در خصوص بارگزاری مستندات در سامانه سجاده توضیحاتی را مطرح كرد.

در ادامه حجت الاسلام عربپور مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: وظیفه خود می دانم انتصاب بجا و شایسته دکتر عراقی زاده را که یک فرد متدین و علاقه مند به مسائل دینی و مذهبی هستند را تبریک گفته و اميدوارم در زیر پرچم نماز و در ذل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشند.

وی در ادامه افزود: ستاد اقامه نماز چند انتظار از شورای اقامه نماز ادارات دارد که اولین انتظار این است که هر دو ماه یک مرتبه جلسه شورای اقامه نماز را برگزار كنند که قطعا این جلسات و مرور کردن کارها تاثیر به سزایی در پيشبرد اهداف ما دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: تبلیغات محیطی در اداره باید بروز شود، هر هفته یک تراکت یا شعر و پوستر در در خصوص نماز در تابلوی اعلانات اداره زده شود.

وی در ادامه گفت: توجه خاصی به نماز خانه های بین راهی داشته باشید هرچند وقت يكبار از نماز خانه های بین راهی بازديد شود که اگر مشکل و معضلی هست برطرف شود.

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت کرمان افزود: در کنار نماز حتما بحث مهدویت در راس کارهایتان قرار بگیرد چرا که مسئله مهدویت به لحاظ جایگاه امام زمان و جهانی شدن حکومت امام زمان و به جهت اینکه بعضی از دشمنان تبلیغات سوء انجام می دهند و شبهه پراکنی می کنند باید به آن توجه خاصی کرد و تا جایی که امكان دارد جلسات مهدوی را رونق دهید.

حجت الاسلام عربپور تصريح كرد: اگر شما برای برافراشته شدن پرچم نماز کاری انجام دادید این ریا نیست و با خیال راحت در این امر فعالیت‌ هایتان را مضاعف کنید.

وی با اشاره به اينكه چرا امام حسین (ع) در ظهر روز عاشورا در بحبوحه جنگ نمازش را در داخل خیمه اقامه نكرد، خاطرنشان كرد: امام حسين (ع) در دل دشمن وسط میدان جنگ اون هم در حالی که چند نفر سپر شده بودند تا امام (ع) نمازش را به پایان برساند به اين دليل بود تا به همه بفهماند تبلیغات سویی كه معاویه عليه علی ابن ابیطالب كرده كه نماز نمی خواند را خنثی کند.

انتهای پیام/