شناسهٔ خبر: 105685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد ؛

پایان پروژه بهسازی و آسفالت جاده کفشکنان -بلوط حصار /آغاز ادامه عملیات بهسازی جهت آسفالت راه روستایی پشت کوه ملا طهماسب

روکش آسفالت بلوط حصار سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: یکی از پروژه های فعال شهرستان بهمئی ادامه عملیات بهسازی جهت آسفالت راه روستایی پشت کوه ملا طهماسب است که طول این پروژه ۲ کیلومتر و اعتبار آن یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)؛اله کرم جانی پور گفت: در شهرستان بهمئی چندین پروژه فعال داریم که یکی از این پروژه ها بهسازی و آسفالت جاده کفشکنان-بلوط حصار می باشد که این پروژه در روزهای گذشته به پایان رسید.

وی افزود ؛این پروژه به طول ۲ کیلومتر و ۶۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تکمیل و به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه افزود؛یکی دیگر از پروژه های فعال شهرستان بهمئی ادامه عملیات بهسازی جهت آسفالت راه روستایی پشت کوه ملا طهماسب می باشد.

این مسول عنوان کرد؛طول این پروژه ۲ کیلومتر و اعتبار آن یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است.

جانی پور با بیان اینکه اجرای پروژه های روستایی در استان تاثیر قابل‌توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی خواهد داشت، افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود.