شناسهٔ خبر: 105687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ شیله در محور زابل_ زاهدان آغاز شد

پل نهراب سیستان.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ شیله در محور زابل_ زاهدان با اعتبار بیش از ۵۰میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاءاله اکبری در بازدید از مراحل ساخت پل بزرگ نهراب واقع در مسیر زاهدان _زابل با اعلام اینکه ساخت پل نهراب مراحل نهایی خود را طی میکند، اظهار داشت: عملیات ساخت پل بزرگ شیله بطول ۱۷۶ متر و هشت دهانه بتنی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.
وی با بیان اینکه باید بزرگراههای استان به سرعت ساخته و آماده بهره برداری شود، افزود: از مهمترین اقدامات سالجاری اداره کل راه و شهرسازی استان در مسیر زابل _ زاهدان آماده بهره برداری نمودن پل نهراب و بیش از ۲۰ کیلومتر بزرگراه و همچنین آغاز عملیات احداث باند دوم در قطعه سه این محور بطول ۲۷ کیلومتر تا پایان سال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  این اداره کل تلاش دارد ضمن اینکه تا پایان سال ۵۰ کیلومتر باند دوم در مسیرهای مختلف را زیر عبور ببرد در صورت تامین اعتبار لازم، سال آینده بیش از ۱۰۰ کیلومتر باند دوم را در استان تکمیل و به بهره برداری برساند.