شناسهٔ خبر: 105741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‎مدیرکل دفتر هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاكيد كرد:

لزوم انعكاس اقدامات راهدارى و حمل و نقل جاده اى

لزوم انعکاس اقدامات راهدارى و حمل و نقل جاده اى با وجود اقدامات و اهتمامى كه در اداره هاى كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان ها صورت مى گيرد اما در انعكاس آنها ضعيف هستيم و آن طور كه بايد و شايد اين اقدامات ديده نمى شود در حالى كه اين اقدامات بايد منعكس شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، ايرج بيگدلى مدیرکل دفتر هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به خراسان شمالى با حضور در جلسه مشترك با مدیرکل، معاونان و روسای ستادی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به حجم وسیع اقدامات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و ظرفيت هاى خوبى که در طول راهها و مجتمع هاى خدماتى رفاهى بين راهى، راهدارخانه ها، پايانه هاى مسافرى براى انعكاس اقدامات وجود دارد، مى توان این خدمات را به مراجعه كنندگان و كاربران جاده اى ارائه كرد.

وى با تاكيد بر انجام كارهاى فرهنگى ادامه داد: مقوله كارهاى فرهنگى بسيار زياد است و بايد خروجى جلسه هايى كه در اين خصوص انجام مى شود فكرهاى جديد باشد.

بيگدلى گفت: كار فرهنگى فقط مربوط به همكاران نيست بلكه مشمول خانواده آن ها، ارباب رجوع و كاربران حمل و نقل نيز مى شود.

وى درباره تبديل وضعيت كاركنان اين سازمان هم خاطر نشان كرد: سعى بر اين است از طريق مجلس شوراى اسلامى و سازمان استخدامى كشور در خصوص تبديل وضعيت همكاران راهدارى سراسر كشور انجام شود.

وی موضوع آموزش پرسنل، شناسایی گلوگاههای احتمالی فساد و تسهیل امور را جهت تقویت سلامت بسیار موثر دانست و بر صيانت از همكاران به عنوان دغدغه اين سازمان تاكيد كرد و گفت: همه كميته ها اقدامات حال و گذشته و صورت جلسه ها از كارهايى را كه انجام مى دهند به صورت مستند داشته باشند كه امکان اثرسنجی این اقدامات نیز میسر گردد.

جعفر شهامت مديركل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى هم در اين جلسه با اشاره به ٣٥٠ نيروى شاغل در بخش هاى مختلف اين اداره كل گفت: كميته هاى عفاف و حجاب، اقامه نماز و امر به معروف و نهى از منكر، اطلاع رسانی و روابط عمومی، امور ایثارگران و شهداء، رفاهی و ورزشی و بسیج به شكل تجميع شده تحت قالب شوراى فرهنگى است و جلسات آن برگزار مى شود.

وی افزود: زير مجموعه هاى كميته مديريت و ارزيابى عملكرد استان و ساختار آن تعريف قانونى دارد كه از جمله انتصابات و سرمايه انسانى و سلامت ادارى و يكى از كميته هاى خاص استان است.

وى اظهار كرد: حدود ٤ هزار كيلومتر راه ساخته شده در استان داريم و عمده شبكه راه هاى استان روستايى و فرعى است.

شهامت ادامه داد: اين اداره كل در ارزيابى عملكرد سال ٩٩ درخصوص شاخص هاى عمومى و اختصاصى رتبه برتر و شایسته استان و در بين تمامى ادارات كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى كشور رتبه نخست را كسب كرده است. همچنین طبق ارزیابی رسمی ستاد اقامه نماز با اقدامات انجام گرفته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی رتبه برتر و شایسته تقدیر در امر اقامه نماز کسب نموده است که ثمره انسجام خدمات همکاران اداره کل و شهرستانها و تعامل مناسب با ستاد اقامه نماز بوده است.