شناسهٔ خبر: 105759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان همدان خبر داد:

انجام بیش از ۶۳ هزار معاینه فنی در استان همدان

معاون حمل و نقل همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت:در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۶۳ هزار و ۸۹۶ مورد معاینه فنی در استان همدان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، محمد سرگزی افزود: این معاینات فنی منجر به صدور ۵۲ هزار و ۶۷۶ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان شده است.

وی تأکید کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مورد نظارت و کنترل میدانی بر نکات مربوط به ایمنی تردد ناوگان ابری و مسافری در پاسگاه های پلیس راه، پایانه های بار و مسافر و محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه همدان انجام شده است.

معاون حمل و نقل استان همدان با بیان اینکه پیگیری و ارجاع تخلفات رانندگان مالکان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری به کمیسیون های تخلفات ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در پیش گرفته شده است، تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقا ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای یکی دیگر از مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

سرگزی افزود: در این بازه زمانی به شکل جدی، امور مربوط به کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح جاده ای استان پیگیری و مسائل و مشکلات مرتبط با ایمن تردد در محورهای مواصلاتی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول همچنین با اشاره به بررسی عمکلرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در راستای سلامت فنی ناوگان سنگین عمومی کالا و مسافر نیز گفت: در این زمینه، در سال جاری افزون بر ۵ مرکز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار در افق ۱۴۰۵ جهت ایجاد سه مرکز جدید معاینه فنی سنگین در استان همدان نیز فراخوان داده شده است، تأکید کرد: در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۶۳ هزار و ۸۹۶ مورد معاینه فنی در استان همدان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: این معاینات فنی منجر به صدور ۵۲ هزار و ۶۷۶ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان همدان شده است.

انتهای پیام/