شناسهٔ خبر: 105825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسفر به خراسان جنوبی صورت گرفت:

دیدارمشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با خانواده های معظم شهدا و جانبازان خراسان جنوبی

سفرمشاوروزیر خراسان جنوبی13.JPG مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در حاشيه سفر به خراسان جنوبی پس از برگزاری جلسه با مدیران کل زیرمجموعه راه وشهرسازی در استان، با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) حمید مردانیان، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه احترام و تکریم خانواده‌های معززشهدا و ایثارگران چه شیعه و چه اهل سنت از اهمیت بسیاری برخوردار است اظهار داشت: عزّت، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبرو از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: جامعه امروز بايد بداند اين قشر ارزشمند برای دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عزيزترين افراد خود را تقديم كردند تا ايران اسلامی در مسير سرافرازی قرار بگيرد.بنابراين تكريم و تعظيم خانواده شهداء رسالتی انكارناپذير بر عهده همگان است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: امروز کشور ما در اوج پیشرفت و آرامش و امنیت است و این به برکت سلحشوری شهدا و رزمندگان و از خودگذشتگی خانواده ایشان به دست آمده است.

مردانیان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است، گفت: شهدا با گذشت از بزرگترین دارایی زندگی خود یعنی جانشان پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را استوار کردندورسيدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است داعی مدیر کل ورئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی،مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای و جمعی از مدیران ومسئولان استانی در این دیدارها مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران را همراهی کردند