شناسهٔ خبر: 105834 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد:

۸۸۵ واحد مسکونی سهمیه شهرستان چهاربرج از نهضت ملی مسکن

بب سهم شهرستان چهاربرج ۸۸۵ واحد مسکونی است که برای تامین زمین مورد نیاز مراحل الحاق به محدوده یک هکتار و ۵۰۰ متر مربع در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی سهمیه ابلاغی استان در طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۱۸۰ هزار واحد دانست و گفت: احیای بزرگراه بناب- نقده- تمرچین به رونق اقتصادی چهاربرج کمک شایانی می کند و فرآیندهای احداث مجتمع اداری چهاربرج در دست اجراست.

 سید محسن حمزه لو در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت شهرستان چهاربرج که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی ورودی چهاربرج نیازمند افزایش اعتبار است گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پروژه ساماندهی ورودی چهاربرج در یک فصل کاری اجرا و نهایی خواهد شد.

وی احیای بزرگراه بناب-نقده- تمرچین را با توجه به ظرفیت ترانزیت کالا از پایانه مرزی را بسیار مهم دانست و گفت: در حال حاضر محدوده تقاطع محمدیار در قالب این بزرگراه از ۴۸درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در صورت تخصیص اعتبارات لازم و نهایی شدن این مسیر شاهد شکوفایی اقتصادی چهاربرج خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص احداث مجتمع اداری چهاربرج نیز تصریح کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در نقشه اجرایی این پروژه به جهت مسافت طولانی با بافت مرکزی شهر، در صورت تامین زمین این آمادگی وجود دارد که از سال آینده احداث این مجتمع آغاز شود.