شناسهٔ خبر: 105838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

مطالعات احداث مجتمع اداری شهرستان باروق امسال نهایی می شود

جلسه چهار برج مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مطالعات نهایی احداث مجتمع اداری شهرستان باروق امسال به اتمام می رسد گفت: در صورت اخذ مجوزهای لازم و تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه اوایل سال آینده کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سید محسن حمزه لو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با محوریت شهرستان باروق که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: محور میاندوآب به سرچم نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و ۴۴۷ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در باروق احداث می شود.

حمزه لو با اشاره به اینکه تدابیر لازم در طرح نهضت ملی مسکن در باروق انجام گرفته است گفت: ۳ هکتار و ۵۰۰ متر مربع الحاق به محدوده باروق برای طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفته و بر اساس نیازستجی صورت گرفته ۴۴۷ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

وی افزود: روند ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در باروق ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی پروژه میاندوآب به سرچم را مهم ترین پروژه راهسازی در محدوده باروق دانست و گفت: با پیگیری های سردار عیسی زاده نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بازگشایی خاکی محور امسال انجام گرفت و آسفالت حدود ۳۰ کیلومتر از مسیر نیز با تامین اعتبار در نیمه اول سال آینده به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

وی آماده سازی بسترهای احداث باند دوم محور میاندوآب به سرچم و تبدیل این مسیر به یک محور بزرگراهی را یک اقدام قابل توجه دانست که با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس محقق شده و می تواند در رونق اقتصادی منطقه بسیار موثر واقع شود.

حمزه لو در ادامه به ۹ قرارداد راهسازی در محدوده شهرستانهای میاندوآب، باروق و چهار برج اشاره کرد و گفت: در محورهای میاندوآب سرچم، کمربندی میاندوآب، میاندوآب به مهاباد،میاندوآب به بوکان و میاندوآب به شاهین دژ به ارزش ۷۲۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در دست اجرا داریم که تلاش بر این است تا پایان سال جاری ۲ کیلومتر و تا خرداد سال آینده نیز ۷ کیلومتر از این محورها به بهره برداری برسد‌.