شناسهٔ خبر: 105847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس خبر داد:

نصب و تعویض بیش از ۱۴۰۰ تابلو و علائم در محورهای شهرستان فردوس

آخوندی - فردوس.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس از نصب و تعویض بیش از۱۴۰۸تابلو و علائم جهت افزایش ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)،احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان فردوس گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۰۸ مورد تعمیر و نصب تابلو علائم انتظامی و ترافیکی در راه‌های اصلی و روستائی این شهرستان نصب شده است.

وی ادامه داد: این علائم سبب ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران شده و عدم وجود این تابلوها در مسیرهای پرپیچ و خم و جاده‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

آخوندی با بیان اینکه نصب تابلوهای ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند گفت: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما، انتظامی و ... بوده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس اضافه کرد: همچنین در این مدت نصب تابلو اطلاعاتی به میزان۷۰ متر مربع ، تعویض شبرنگ تابلوهای اطلاعاتی۱۵۱ متر مربع ،  گاردیل به میزان ۲۳۲ متر طول، ۷.۳ کیلومتر خط کشی راه ها و ۵مورد روشنایی راه و تقاطع ها ،۵۴ متر طول سرعت گیرو ۳۵۰ متر طول حفاظ پل ها و پرتگاه ها در محور‌های ارتباطی این اداره انجام شده است.

وی، بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان فردوس را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، عنوان کرد: پروژه روکش آسفالت محور اسلامیه. باغستان که یکی از محورهای پرتردد و ورودی این شهرستان است و همچنین زیرسازی و آسفالت راه روستائی باداموک از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است که به زودی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/