شناسهٔ خبر: 105886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کارگروه زیربنایی استان انجام گرفت؛

تایید طرح جامع پیشنهادی شهر فاروج / الحاق ۳.۶۶ هکتار از اراضی شهر فاروج در راستای طرح نهضت تولید مسکن

کارگروه خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تائید طرح جامع پیشنهادی شهر فاروج و همچنین الحاق ۳.۶۶ هکتار از اراضی شهر فاروج در راستای طرح نهضت تولید مسکن در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، یازدهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه که به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران و رؤسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار گردید، موضوع مطالعات پیشنهادی طرح جامع شهر فاروج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از ارائه پیشنهادات مشاور طرح بر اساس مصوبات جلسه مورخ ۱۳۹۹.۰۸.۰۷ کارگروه زیربنایی، بحث و بررسی بین اعضای جلسه و جمع بندی مباحث توسط جناب آقای رشیدی، رئیس محترم جلسه، گزینه پیشنهادی مشاور با انجام اصلاحاتی به تایید کارگروه زیربنایی رسید.

قاسمی اضافه کرد: بر این اساس مقرر گردید رینگ شمال غربی شهر بر مبنای محور اجرایی شهرداری، به میدان سردار دلها متصل شود.

وی به دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: ارتقای سرانه فضای سبز شهر فاروج به استاندارد شورایعالی شهرسازی و معماری ایران نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود: ضمناً نقشه تفکیکی محدوده ۳.۶۶ هکتاری الحاقی به شهر فاروج در راستای نهضت تولید مسکن به تأیید این کارگروه رسید.

در پایان مقرر شد مصوبه جهت طی سایر مراحل قانونی، به شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شود.