شناسهٔ خبر: 105894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ثبت نام ۳۶۵۶۸ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام

نهضت ملی مسکن ایلام.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پایش متقاضیان نهضت ملی مسکن استان ایلام در حال انجام است.

 به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: تا کنون در استان ایلام ۳۶۵۶۸ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده است ،از این تعداد ۹۵۳۶  مورد حائز شرایط اولیه و ۴۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان شرط تخصیص زمین و پروژه به متقاضیان واجد شرایط را واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومانی آورده اولیه عنوان کرد و افزود: متقاضیان جدید نیز می توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس   http://saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

عبدالله بهادری  خاطر نشان کرد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن که در سامانه ثمن(saman.mrud.ir) برای شهرستانهای ایوان، هلیلان،دهلران، مهران، آبدانان، لومار، ارکواز ملکشاهی و دره شهر ثبت نام نموده اند، اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در نظر دارد درراستای قانون نهضت ملی مسکن درشهرستانهای مذکورنسبت به واگذاری زمین درقالب گروههای حداقل ۴ نفره به واجدین شرایط اقدام نماید. لذا کسانی که در این شهرستانها واجد شرایط شناخته شده اند جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضا و واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام نمایند در غیر این صورت بعد تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده واسامی آنان حذف می شود.

وی در مورد شهر ایلام و سایر شهرهایی که محدودیت زمین وجود دارد گفت: برای این شهرها زمین به کارگزاریهای مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ... جهت احداث مسکن واگذار و برای اشخاصی که سهم اولیه آورده خود را واریز نمایند واحد ساختمانی تخصیص پیدا خواهد کرد.