شناسهٔ خبر: 105898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

نیازمند حضور جدی جامعه مهندسین استان در اجرا طراحی نظارت طرح نهضت ملی مسکن هستیم

سید محمد نظری1 مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن مشارکت جدی جامعه مهندسین استان در طراحی و اجرا و نظارت در طرح نهضت ملی مسکن، از اجرای این طرح در استان مازندران با سرعت مناسب و قابل توجه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری از اجرای نهضت ملی مسکن در استان مازندران با سرعت مناسبی خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد زمین های بسیار خوبی برای شروع و تکمیل این طرح در استان اختصاص یافت.

نظری با اشاره به برنامه تولید و تفاهم نامه‌هایی که در سطح ملی انجام شد نیازمند حضور جدی جامعه مهندسی مازندران در مباحث طراحی، نظارت و اجرای این طرح در استان شد و گفت: با همتی که از مهندسین استان سراغ داریم مطمئن هستیم که مازندران در اجرای این طرح با ارائه بهترین و مطلوب ترین فعالیت ها سرآمد استان های کشور خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به بازنگری قانون نظام مهندسی که هم اکنون در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کلیت آن به تصویب رسیده است و در اختیار استان‌ها برای اظهار نظر قرار گرفت افزود: انتظار می‌رود سازمان نظام مهندسی مازندران به طور شفاف انتظارات خود را برای اصلاح این قانون بیان دارد. نظری با اشاره به حضور ۴۰ هزار مهندس در استان مازندران که ۱۷ هزار نفر آن را مهندسان کاردان تشکیل می‌دهند آینده نوید بخشی را برای حوزه مهندسی استان متصور شد و گفت: اکنون زمان مناسبی است تا آنچه که مد نظر آیندگان و پیشکسوتان جامعه مهندسی استان است در بازنگری قانون نظام مهندسی یکبار برای همیشه دیده شود.