شناسهٔ خبر: 105920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیته مدیریت بحران استان اصفهان انجام پذیرفت؛

برنامه‌ریزی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ با تاکید بر پروتکل های بهداشتی

کمیته مدیریت بحران استان اصفهان همزمان با جلسه کمیته مدیریت بحران استان اصفهان جلسه خدمات سفر نوروز  ۱۴۰۱ برگزار و ضمن تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی، تمهیداتی در این باره اندیشیده شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه کمیته مدیریت بحران و خدمات سفر نوروز  ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل سازمان زمین شناسی و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد.  

در این جلسه تصمیماتی در راستای اجرای آیین نامه مدیریت ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی با محوریت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اتخاذ شد و برای تشکیل جلسات خدمات سفر در قالب کمیته فرعی مدیریت بحران با حضور نیرهای امدادی برنامه ریزی بعمل آمد.  

گفتنی است  در این نشست مباحثی پیرامون ارسال لیست کشیک و ساختار جانشینی سازمانی به دبیرخانه کمیته، بازدید مستمر و دوره‌ای از زیرساخت‌های حمل ونقل و ایمنی سازی آنها در صورت لزوم، آمادگی نیروها و تجهیزات، برگزاری مانور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا در ناوگان و ترمینال های حمل ونقل مسافر و بار، ارسال به موقع پیش‌بینی مخاطرات جوی از جمله طوفان شن درمقاطع تحت تاثیر توسط هواشناسی و رعایت حریم پروازی فرودگاه بین الملی شهید بهشتی اصفهان توسط دستگاه‌ها در ساخت و ساز‌های آتی در مجاورت فرودگاه و... مطرح و در رابطه با آن اتخاذ تصمیم و برنامه‌ریزی شد.