شناسهٔ خبر: 105937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

۸۱ درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه احداث راه‌ها جذب شد

مهدی پارسی.jpg معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از جذب افزون بر ۸۱ درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سالجاری برای اجرای پروژه های راهسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مهدی پارسی اظهار داشت: ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی در سالجاری به اجرای پروژه های راهسازی استان اختصاص داده شد که با پیگیری های این اداره کل افزون بر ۸۱ درصد یعنی ۱۳۲ میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده است.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات تخصیصی بدون شک در روند سرعت ‎بخشی به طرح های در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان نقش ویژه‌‏ای ایفا می‌کند، گفت: با جذب اعتبارات اسناد خزانه در کنار سایر اعتبارات ابلاغی شاهد فعال بودن تمامی پروژه های بزرگراهی و راه اصلی در استان هستیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخورداری از پهناورترین شبکه راههای ارتباطی، قرار گرفتن درمسیر یکی از مهمترین کرویدورهای اصلی تجارت جهانی و  صدها مزیت اقتصادی دیگر ضرورت وجود راههای مواصلاتی استاندارد را در این استان اجتناب ناپذیر کرده است این اداره کل با پیگیری اعتبارات به دنبال سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها حوزه راه به ویژه احداث بزرگراهها است.