شناسهٔ خبر: 105977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از روند احداث کمربندی غربی زاهدان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان.jpg منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان از روند احداث کمربندی غربی زاهدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ساخت قطعه یک کمربندی غربی زاهدان بطول ۱۴ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی از تیرماه سالجاری توسط این اداره کل مورد توجه قرار گرفت.
عطاء اله اکبری افزود: در حال حاضر قطعه یک کمربندی زاهدان در مدت ۹ ماهه اجرای آن از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده است و همچنان به منظور تکمیل و ساخت آن ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: تلاش داریم در صورت تامین اعتبار و تخصیص قیر مورد نیاز قطعه یک این پروژه مهم راه سازی استان را در بازده زمانی ۲ سال تعیین شده آن تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: ساخت این کمربندی یکی از مهمترین نیازهای مرکز استان است چرا که حجم قابل توجهی از ترددها وسائط حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان به دلیل قرار داشتن در محور ترانزیتی چابهار - میلک از مسیر زاهدان انجام می‌شود.