شناسهٔ خبر: 106066 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

 واگذاری و اجاره افزون بر ۴۴۱ میلیارد ریال اراضی دولتی استان اصفهان از طریق مزایده عمومی

عباس صالحی-اصفهان رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال واگذاری و اجاره ۳۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان به ارزش بالغ بر ۴۴۱ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.

عباس صالحی رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار کرد: این اداره با انبوهی از آیین‌نامه‌ها، دستور‌العمل‌ها و فهرست‌بهای مختلف عملیات اجرایی مواجه است که لزوم به روز بودن دانش نیروهای تخصصی آن و دقت در بررسی‌ها را دو چندان کرده است.  

 وی بیان داشت: امسال در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳۷ مورد از طریق مناقصه عمومی و ۷۴ مورد از طریق استعلام قیمت از سامانه ستاد ایران انجام شده که از این میزان ۶۷ مورد آن به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است.  

 رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال واگذاری و اجاره ۳۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش بالغ بر ۴۴۱ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.  

  وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۵۳ فقره صورت وضعیت موقت و ۵۴ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته عنوان کرد: ثبت اطلاعات  ۶۰ قرارد در نرم‌افزار پیمان، ۵۵ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور و ۳۷ مورد در سامانه چارگون از دیگر اقدامات این اداره بوده است.  

صالحی در پایان با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها در واگذاری مسئولیت اجرای پروژ‌ه‌ها به پیمانکاران و مشاوران، اذعان داشت: این اداره همواره بر حفظ کيفيت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاكيد دارد لذا پروژه‌های در دست احداث اداره‌كل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت دقیق قوانين و مقررات پيمان و رسيدگی انجام شده و از اعمال سليقه‌های شخصی پرهيز شده است.