شناسهٔ خبر: 106067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

وجود انضباط مالی در سوابق بیمه‌‌ای پرسنل راه و شهرسازی استان اصفهان

محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش‌های بعمل آمده انظباط مالی در سوابق بیمه‌ای پرسنل این اداره‌کل ایجاد شده که تاثیر مثبتی در برنامه ریزی سالیانه اعتبارات هزینه‌ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با بیان اینکه از جمله مشکلاتی که دستگاه‌های اجرائی در حوزه منابع انسانی با آن مواجه هستند بدهی دیون ناشی از حق بیمه لیست‌های حقوق کارکنان به سازمان تامین اجتماعی است.  

وی اذعان داشت: در سال‌های اخیر با پیگیری‌ها و برنامه ریزی صورت گرفته و انجام اقداماتی در زمینه بودجه‌ای، حقوقی، اداری و مالی پس از سال‌ها بدهی این اداره‌کل به سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه معوقه کارکنان و لیست‌های حقوق، مستهلک و تسویه شده و بدهی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این زمینه در حال حاضر به مبلغ جزئی کاهش یافته است.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه انجام این مهم از یک سو ایرادات وکسری مربوط به سوابق بیمه‌ای کارکنان و لیست‌های حقوق را مرتفع کرده است گفت: علاوه بر این، مشکلات مربوط به احتساب سوابق و بازنشستگی تعدادی از همکاران سابق این اداره‌کل برطرف شده و از سویی دیگر از عملیات اجرائی شعب تامین اجتماعی و توقیف حساب‌های بانکی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در نتیجه تحمیل بار مالی پیش بینی نشده به اعتبارات جاری دستگاه جلوگیری بعمل می‌آید.  

وی بیان داشت: این موضوع علاوه بر ایجاد انضباط مالی، می‌تواند در برنامه ریزی سالیانه اعتبارات هزینه‌ای این ادار‌ کل تاثیر مثبتی داشته باشد و بسیاری از مشکلات و چالش‌هایی که ناشی از اعلامیه بدهی و صدور برگ اجرائیه بوده را مرتفع کند.  

امینی ابراز امیدواری کرد تا رعایت مقررات و ایجاد انضباط مالی در زمینه سوابق بیمه‌ای کارکنان تداوم یافته و از ایجاد و انباشت بدهی‌های حق بیمه معوقه پیشگیری شود.