شناسهٔ خبر: 106077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خبر داد:

کرمانشاه رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای را در سطح کشور دارد

فخری - معاون عمرانی استانداری کرمانشاه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه در زمینه کاهش تلفات جاده ای رتبه سوم کشور را کسب کرده، که این موفقیت حاصل تلاش‌ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه و دستگاه‌های عضو کارگروه ایمنی راه‌های استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست‌ کارگروه امور زیربنایی استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ گفت: در این کارگروه در هر نشست، اصلاح چند نقطه پرحادثه به تصویب می‌رسد و خوشبختانه در سال جاری کار اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز در سطح جاده‌های استان با تلاش پرسنل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به اتمام رسیده که در کاهش تلفات جاده‌ای بسیار اثرگذار بوده است.

وی افزود: همچنین ۳۶ نقطه دیگر هم مستعد حادثه هستند که اصلاح آن نقاط هم در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بزرگراه کرمانشاه به کامیاران یکی از محورهای مبادلاتی مهم استان کرمانشاه که متاسفانه تکمیل این پروژه بسیار زمان‌بر شده است.

وی ادامه داد: ۱۳ کیلومتر از این مسیر تکمیل نشده در استان کرمانشاه واقع شده است و وزارت راه‌ و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر و به شکل ویژه زمینه بهره برداری کامل از این پروژه را فراهم کند.

وی بر نقش مهم مجتمع های خدمات رفاهی حاشیه راه‌ها تاکید کرد و گفت: می‌توان از مجتمع های خدمات رفاهی به عنوان استراحتگاه‌ استفاده و همچنین ایستگاه‌هایی برای ترویج فرهنگ ترافیک در این مجتمع ها دایر کرد.

انتهای پیام/