شناسهٔ خبر: 106127 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رشد ۲۰۰ درصدی انفجار ترانشه برای احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان

بازدید استاندار، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس و فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق از روند احداث بزرگراه مسیر زاهدان‌ _ بم رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رشد ۲۰۰ درصدی انفجار ترانشه و معدن مصالح برای احداث بزرگراه در محورهای مواصلاتی این استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، حمید دشتی زاده  از رشد ۲۰۰ درصدی انفجار ترانشه و معدن مصالح برای احداث بزرگراه در محورهای مواصلاتی این استان در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: به دنبال رشد شتابان احداث بزرگراه در استان امسال ۱۷ مورد انفجار ترانشه و معدن مصالح در مناطق کوهستانی با هماهنگی و تعامل لازم با هیئت مواد ناریه استان و مرکز حراست وزارت متبوع انجام شد.

وی تاکید کرد: در این راستا با مدیریت لازم و اعمال کارشناسی، عملیات انفجار ترانشه ها در مسیرهای ارتباطی نظیر زاهدان- بم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ خسارتی انجام شد تا خللی در احداث بزرگراه ها استان ایجاد نشود.

رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به احداث افزون بر ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در محدوده تحت پوشش این اداره کل پیش بینی می شود تعداد انفجار ترانشه و معدن مصالح در استان تا پایان سالجاری به ۲۰ مورد افزایش یابد.