شناسهٔ خبر: 106204 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

تردد روان در محورهای شمالی/بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان کشور

باران مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان کشور و وزش باد شدید و گردوخاک در خوزستان و بوشهر خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت جاده‌های کشور را از نظر تردد و مداخلات جوی برای امروز ۱۶ اسفند اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر تردد در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت روان است. در عین حال در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره، محور شهریار-تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه-تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور پاکدشت-تهران محدوده خاور شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

برقی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان، بارش برف و باران و در برخی محورهای استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، خوزستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در برخی از محورهای استان‌های خوزستان و بوشهر وزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.