شناسهٔ خبر: 106207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری ایلام اعلام کرد:

یک هزار و ۴۴۵ کیلومتر از راه‌های ایلام خط کشی شد

خط کشی.JPG معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۴۴۵ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از راهداری ایلام؛ محمدرضا رضایی اظهار داشت: خط کشی راه ها از علائم ایمنی محسوب شده که به منظور افزایش ایمنی محورها،هدایت صحیح وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب ،تفکیک باند های رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می شود.

وی ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

رضایی یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط کشی ها  را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ های فعال خود انجام داده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۴۵۹ تابلو و علائم ایمنی نصب  و ۸۷۱ مورد تعمیرات تابلو و علائم ایمنی انجام شده است افزود: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی ،اخباری،انتظامی و مسیرنما بوده است.

معاون راهداری ایلام ادامه داد: در این مدت با هدف ارتقا ایمنی جاده های استان بیش از ۷ کیلومتر نیوجرسی نصب و تعمیرات ۲ کیلومتر گاردریل انجام شده است.

انتهای پیام/