شناسهٔ خبر: 106248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان انجام پذیرفت؛

بررسی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان اصفهان

کارگروه امور زیر بنایی اصفهان در پنجمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان بخشی از ۱۳۸ بند دستور کار مورد بررسی قرار گرفت و مابقی به جلسه آتی موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اصفهان، در محل سالن اجتماعات استانداری به ریاست استاندار اصفهان و با حضور محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا برگزار شد.  

 در این جلسه بخش‌هایی از ۱۳۸ بند دستور کار مطرح و مابقی به جلسه آتی موکول شد.  

 معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سالجاری پنج جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان برگزار شده است گفت: چهار جلسه قبلی این کارگروه در مجموع  یکهزار و ۵۳۷ مصوبه داشته است.  

  وی اذعان داشت: امسال در مجموع جلسات شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان یکهزار و ۷۲۵ مصوبه مربوط به کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بوده که نشان دهنده حجم بالای مصوبات استان است.  

گفتنی است: مهمترین مباحث مطرح شده در پنجمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان، تأمین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف بود که مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.