شناسهٔ خبر: 106281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی روز گذشته؛

۱۹ دستگاه ناوگان عمومی و جاده‌ای محور ملایر کنترل و رصد شد

معاون حمل و نقل همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از کنترل و نظارت ۱۹ دستگاه ناوگان عمومی و جاده‌ای محور ملایر در روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، محمد سرگزی با تأکید بر اینکه گشت‌های ویژه برای کنترل حمل و نقل در جاده‌های استان همدان فعال است، گفت: گشت‌های ویژه در نقاط حساس استان به منظور تشدید نظارت بر حمل‌ونقل جاده‌ای تشکیل شده است.

وی افزود: به منظور ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات حوادث جاده‌ای، تشکیل گشت‌های مشترک با پلیس راه تأثیر به‌سزایی در نظارت، کنترل و اجرای قوانین حمل‌ونقل دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تأکید کرد: به همین منظو روز گذشته، گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده‌ای به اتفاق کارشناسان ادارات حمل و نقل و پلیس راه شهرستان ملایر انجام شد و در این بازه زمانی ۱۹ ستگاه خودروی باری در محور پلیس راه ملایر-همدان کنترل و نظارت شد.

محمد سرگزی تصریح کرد: کنترل اسناد حمل، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، مندرجات بارنامه، ناوگان عمومی بار بدون بارنامه، مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه و بررسی عوارض جابجایی کالا و بررسی فرار بار از جمله اقدامات انجام شده است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده ۲ مورد تخلف گزارش و در این زمینه تذکرات و برخورد لازم به مالکان ناوگان داده شد.