به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (گلستان)، محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: همزمان با سفر رئیسجمهور و هیئت دولت به استان گلستان ، در ۱۱ دستگاه ستاد ارتباطات مردمی تشکیل شد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان استقرار پیدا کرد.
وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.
محبوبی عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارتخانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.
وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راهآهن، راهداری ، فرودگاه ، بنادر و دریانوردی ، شرکت ساخت و توسعه و بانک مسکن به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیتهای ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، در روز اول ۳۲۰ و در روز دوم ۵۳۰ درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد بیش از۸۵۰ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رئیسجمهور به استان گلستان به ثبت رسیده است.
وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواستها تصریح کرد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.
محبوبی در پایان گفت: در محل اداره کل نیز درخواستها و نامههای مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزههای مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.