شناسهٔ خبر: 106321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ثبت بیش از ۸۵۰ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از ثبت بیش از 850 درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی این استان همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (گلستان)، محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گلستان ، در ۱۱  دستگاه ستاد ارتباطات مردمی تشکیل شد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان استقرار پیدا کرد.

وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی  با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.

محبوبی عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارتخانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.

وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راه‌آهن، راهداری ، فرودگاه ، بنادر و دریانوردی ، شرکت ساخت و توسعه و  بانک مسکن به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیت‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، در روز اول ۳۲۰  و در روز دوم ۵۳۰ درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد بیش از۸۵۰  درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان  به ثبت رسیده است.

وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواست‌ها تصریح کرد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.

محبوبی در پایان گفت: در محل اداره کل نیز درخواست‌ها و نامه‌های مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزه‌های مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.