شناسهٔ خبر: 106419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان :

مساكن طرح اقدام ملی اردبیل تا سال ۱۴۰۲ تحويل داده می شوند

محبوب حیدری - اردبیل مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت : تا پايان سال ۱۴۰۲ مساكن طرح اقدام ملي در استان اردبيل تحويل متقاضيان مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در قالب طرح جهش توليد و اقدام ملي ساخت مسكن استان اردبيل در حال انجام است كه ما با اولويت تكميل و واگذاري مساكن طرح اقدام ملي را انجام مي‌دهيم.

وي گفت : در قالب اين طرح كه زمين و منابع اعتباري آن تأمين شده بيش از ۵ هزار واحد مسكن در مناطق مختلف استان در حال اجراست كه تا پايان سال ۱۴۰۲ اين پروژه ها به سرانجام خواهد رسيد.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: در قالب اين طرح يك‌هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهاي مختلف استان و ۳ هزار و ۵۰۰ واحد نيز در شهر اردبيل در حال اجراست كه با تأمين زيرساخت‌ها و زمين رايگان به متقاضيان با تلاش پيمانكاران پروژه پيشرفت مناسبي را در مناطق مختلف دارد.

حيدري افزود: هر چند اين پروژه با طرح جهش توليد مسكن تلفيق شده و پرداخت تسهيلات بانكي با رقم مناسب انجام مي‌شود ولي سعي بر اين است تا اين طرح هر چه سريعتر به سرانجام رسيده و پرونده ساخت و تحويل واحدهاي مسكوني به شكل كامل در طرح اقدام ملي مسكن تا ۲ سال آينده به سرانجام برسد.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در مورد آغاز طرح ملي جهش توليد مسكن نيز خاطر نشان كرد: با برنامه‌ريزي‌هايي كه امسال انجام شد از سال آينده سعي بر اين است تا با تأمين زمين به شكل كامل و طراحي مناسب اين پروژه‌ها عمليات ساخت با همت پيمانكاران آغاز شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: ما در شهر اردبيل مشكل تأمين زمين داريم كه با پشتيباني و همراهي استاندار اردبيل و ساير مسئولان قرار است در روزهاي آينده با تدبيري مناسب زمين مورد نياز براي طرح جهش توليد مسكن در اردبيل تأمين شود.

حيدري اضافه كرد: قطعا از اوايل سال آينده عمليات اجرايي اين پروژه نيز شروع خواهد شد و پيش‌بيني مي‌كنيم تا ۲ سال آينده فاز اول آن تكميل و تحويل متقاضيان شود.