شناسهٔ خبر: 106438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

آمادگی ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی سيستان و بلوچستان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

مجتمع های خدماتی رفاهی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی تلاش داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم، اظهار داشت: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.

وی ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی و فراهم سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همکاران ما در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، فروشگاه، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع ها و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد بررسی قرار می دهند تا مسافران گرامی با خیال آسوده از خدمات آنها بهره مند شوند.

کرد تاکید کرد: نظر به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای از دستگاه های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵ اسفند ماه با مشارکت این اداره کل تشکیل شده و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند، و این نظارت ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و ۳۰۰۰۱۴۱ جهت دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایت مسافران در مجامع های خدماتی رفاهی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/