شناسهٔ خبر: 106445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه راهداری با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال در دیشموک

افتتاح و کلنگ زنی طرح اول به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)؛سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با بیان اینکه طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی ـ دیشموک در قالب دو طرح تعریف شد، گفت: طرح اول به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تکمیل و به بهره برداری رسید.

اله کرم جانی پور با بیان اینکه طرح دوم هم به طول ۵ کیلومتر است، افزود: این طرح با مشارکت بنیاد علوی با اعتباری قریب به ۳۸ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

جانی پور عنوان کرد: محور قلعه رئیسی ـ دیشموک یکی از دغدغه‌های مهم مردم دو بخش چاروسا و دیشموک است و این اداره کل در تلاش است که هرچه سریعتر این مشکل را رفع کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آئین کلنگ زنی این طرح روز جمعه ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار و مسولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.