شناسهٔ خبر: 106496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار آذربایجان‌غربی‌:

تامین اعتبار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در اولویت های دولت قرار دارد

کریدور استاندار آذربایجان غربی گفت: موقعیت ممتاز آذربایجان‌غربی اهمیت ساخت و توسعه جاده‌های استاندارد را دوچندان کرده و تأمین اعتبار لازم برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور را در اولویت برنامه‌های کاری قرار داده‌ایم. 

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) محمدصادق معتمدیان در آئین شروع عملیات ۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور میاندوآب_ بوکان ضمن قدردانی از همت جمعی شکل گرفته در احداث کریدور بزرگراهی به عنوان حلقه اتصال پنج استان تأثیرگذار در حمل‌ونقل بین‌المللی بر پیگیری ویژه پیمان‌سپاری قسمت‌های باقی‌مانده این گذرگاه تاکید کرد و افزود: صیانت از جان مردم در سفرهای جاده‌ای از برنامه‌های توسعه‌ای تعریف شده و باید اقدامات گسترده‌ای جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی در محورها عملیاتی شود. 

وی توسعه محورهای ترانزیتی با رعایت کیفیت و استانداردهای تعیین شده را یکی از اهداف عدالت‌محور دولت مردمی برشمرد و تصریح کرد: با بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود می‌توان در تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل گام‌های بزرگی برداشت. 

در جریان سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوکان، عملیات ساخت ۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ارزش ٢۵٠ میلیارد ریال در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد.