شناسهٔ خبر: 106497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات احداث ۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربايجان‌غربی

گریدور احداث ۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ارزش ٢۵٠ میلیارد ریال در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) مراسم آغاز عملیات احداث ۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی در این مراسم در خصوص روند تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور تصریح کرد: ٣٣ کیلومتر از محور میاندوآب_بوکان در سال‌های گذشته تعریض و بهسازی شده و احداث ۴ کیلومتر که امروز عملیاتی شده در سه ماهه آینده به بهره برداری می‌رسد. 


وی به نگاه ویژه مقام عالی استان در تأمین منابع مالی برای سرعت‌بخشی در اتمام کریدور از محل توازن استانی اشاره کرد و گفت: بهسازی باقی‌مانده محور میاندوآب_بوکان که یکی از پرترددترین مسیرهای کریدور است در مرحله پیمان‌سپاری است و برنامه‌ریزی شده سال آینده عملیات اجرایی شروع شود.

سیدمحسن حمزه‌لو به روند اجرای کنارگذر شهر بوکان به عنوان بخش خروجی کریدور از استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵۰۰ متر از این محور به بهره‌برداری رسید و امسال یک کیلومتر و ۵۰۰ متر، در حال حاضر ۵ کیلومتر ديگر آماده آسفالت است.