شناسهٔ خبر: 170782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۳۰ کیلومتر خط کشی و نصب بیش از ۲۰۰عدد تابلو در محورهای شهرستان درمیان

خط کشی خراسان جنوبی.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان از اجرای ۳۰ کیلومتر خط کشی و نصب و تعویض بیش از ۲۰۰عدد تابلو و علائم محورهای شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) ، رضا نوری مقدم رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران متردد جاده ای، این اداره عملیات اجرای خط کشی و همچنین نصب و تعویض تابلو و علائم در سطح محورهای این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده به طوری که از ابتدای سال جاری تا کنون خط کشی۳۰ کیلومتر و نصب و تعویض بیش از ۲۰۰ عدد تابلو و علائم در سطح راه‌های تحت پوشش این اداره اجرایی شده است.

وی افزود: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی، مسیر نما و ... بوده است که ارتقاء ایمنی و افزایش دید کافی در شب ، هدایت ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای خط کشی  و نصب علائم جاده ‌ها است.

نوری مقدم یادآور شد: تامین ایمنی کاربران جاده ای یکی از اهداف مهم سازمان راهداری می باشد و این اداره در راستای اهداف سازمان و با توجه به اعتبارات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می دهد.