شناسهٔ خبر: 10658 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سه حکم جدید آخوندی ؛

نمایندگان تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در سه کمیسیون دولت معرفی شدند

حناچی مظاهریان وزیر راه و شهرسازی در احکامی جداگانه نمایندگان تام‌الاختیار این وزارت‌خانه را در کمیسیون‌های اقتصادی، کلانشهر تهران و سایر کلانشهرها و امور اجتماعی و دولت الکترونیک را تعیین و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس حکم عباس آخوندی، حامد مظاهریان، پیروز حناچی و سیدسعید سیدعلایی معاونان «مسکن و ساختمان»، «معماری و شهرسازی» و «توسعه و مديريت» وزارت راه و شهرسازی به هیئت دولت معرفی شدند. در نامه‌های جداگانه‌ای که به همین منظور به روسای کمیسیون‌های «اقتصاد هیئت دولت» و «امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای هیئت دولت» و «امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت» ارسال شده جزئیات بیشتری آمده است.

در نامه وزیر راه و شهرسازی به دکتر طیب‌نیا رئیس کمیسیون اقتصادی هیات دولت آمده است: بدین‌وسیله آقای حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان به عنوان نماینده تام الاختیار در کمیسیون اقتصادی هیات دولت معرفی می‌شود.

همچنین در نامه وزیر راه و شهرسازی به دکتر رحمانی فضلی رئیس کمیسیون خاص امروز کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای هیات دولت ارسال شده، آمده است: بدینوسیله آقای پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری به عنوان نماینده تام‌الاختیار در کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای هیات دولت معرفی می‌‌شود.

عباس آخوندی با صدور نامه‌ای به رئیس کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت، سیدسعید سید علایی را نیز به عنوان نماینده تام‌الاختیار در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت معرفی کرد.

در متن این نامه خطاب به دکتر ربیعی رئیس محترم کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت آمده است: «بدینوسیله جناب آقای سیدسعید سیدعلایی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع به عنوان نماینده تام‌الاختیار در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت معرفی می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم معمول فرمایند.»/

نظر شما