شناسهٔ خبر: 106587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری تاکید کرد:

اولویت تسریع روند ساخت پروژه راه فرعی فنوج- تنگ سرحه جنوب استان سیستان و بلوچستان

علی خانقایی علی خانقایی مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حل و نقل جاده ای از آمادگی این سازمان به منظور تسریع در اجرای پروژه ساخت راه فرعی فنوج- تنگ سرحه در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی خانقایی مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان از آمادگی این سازمان به منظور تسریع در اجرای پروژه ساخت راه فرعی فنوج- تنگ سرحه در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی در توسعه‌ جوامع مختلف، اظهار داشت: این سازمان در تلاش است جاده های فرعی و روستایی را به ویژه در جنوب این استان که بیشترین جمعیت منطقه را در خود جای داده اند، بهبود بخشد.

خانقایی افزود: در این راستا محور فنوج - تنگ سرحه به طول ۳۸ کیلومتر در جنوب استان سيستان و بلوچستان در دست ساخت است که ۱۰ کیلومتر آن به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی به طور ویژه توسط سه پیمانکار در حال عملیات اجرایی است.

لازم به ذکر است، مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان در این سفر همچنین ضمن بازدید از محور جدید در دست ساخت نیکشهر- بنت حد فاصل کیلومتر شش تا ۴۲ در گفت و گو با پیمانکاران در خصوص کمک به تسریع اجرای پروژه قول مساعد داد.

انتهای پیام/