شناسهٔ خبر: 106589 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی/محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران-شمال مسدود است

بارش برف و باران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش برف و باران در محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی از مسدود بودن محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت تردد را در محورهای برون‌شهری برشمرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه در حال حاضر محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسدود است از مسدود بودن محور هراز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ اسفند خبر داد.

معصومی گفت: تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت روان است و آزادراه‌های قزوین-رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال فاقد مداخلات جوی است.

وی توضیح داد: طبق تازه‌ترین گزار‌ش‌های دریافتی هم اکنون در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و محور شهریار-تهران در برخی مقاطع ترافیک سنگین است.

به گفته وی، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است.