شناسهٔ خبر: 106594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با مراسم سازمان مرکزی صورت گرفت؛

تجلیل از ایثارگران و تکریم همکاران خانواده شهدا

تجلیل مراسم تجلیل از ایثارگران و تکریم همکاران خانواده معزز شهدا صبح روز یکشنبه به شکل ویدئو کنفرانسی در ستاد مرکزی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور برگزار شد و طی این مراسم فرزندان شهدای والامقام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در این مراسم با بیان این که خانواده معزز شهدا الگوی همکاران ما هستند گفت: برگزاری مراسم تقدیر و تکریم این عزیزان به لحاظ ارزشمندی، ایثار و فداکاری شان نمی تواند جوابگوی از خودگذشتگی آن ها باشد و آن را جبران کند اما وظیفه ماست تا جایی که امکان دارد شأنیت موضوع در تمام تصمیم گیری ها لحاظ شود.

وی خطاب به فرزندان شهدا در این اداره کل افزود: شما عزیزان منتسب به مقام شامخ شهید و الگو هستید و به دلیل این انتساب ارزشمندی کار شما بیشتر از دیگران است.

وی اظهارکرد: اکنون عزم دولت و مجلس شورای اسلامی حمایت از خانواده معزز شهدا به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت است و همه ما ملزم هستیم آنچه مدنظر مقام معظم رهبری، سیاست های رسمی نظام و قوانین و نوع نگرش دولت است در محیط اداری پیاده سازی کنیم.

طی این مراسم از ۶ تن همکار فرزند شهید که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شاغل هستند، تقدیر شد.

انتهای پیام/