شناسهٔ خبر: 168960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون املاک و حقوقی در منوجان؛

۱۱۰ پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت

منوجان  دیدار مردمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان منوجان گفت: ۱۱۰ پرونده که در سنوات گذشته در اجرای بخشنامه های ابلاغی سازمان تشکیل شده بود مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم برای مرتفع کردن مشکلات آن‌ها انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، حامد پروانه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان منوجان ضمن تشکر از حضور معاون املاک و حقوقی اداره کل در شهرستان منوجان اظهار کرد: بعد از اعلام قبلی به مردم برای رفع مشکلات حقوقی اراضی، صبح پنج شنبه معاون اداره کل به همراه فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی جنوب کرمان، روسای اداره واگذاری، اداره املاک و بانک زمین، اداره حقوقی و رئیس کارگروه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان منوجان حضور یافتند و به تشریح مشکلات مردم منوجان در حوزه مسکن و توصیه های لازم در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مردم این شهرستان پرداختند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دیدار مردمی بیان کرد: از مجموع حدود ۱۸۵ مراجعه کننده، پرونده ۶۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی منوجان عنوان کرد: در ادامه رسیدگی به مشکلات شهروندان، تعداد ۱۰ پرونده حقوقی مرتبط با پرونده ها نیز در جهت مرتفع شدن مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت‌.

پروانه اضافه کرد: تیم همراه معاون املاک و حقوقی سوالات اقشار ویژه جامعه را هم مورد توجه قرار داده و همچنین درباره تسطیح و آماده‌سازی اراضی واگذار شده به خانواده شهدا و جانبازان نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی گفت: مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اراضی واگذار شده آماده سازی و تسطیح شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی منوجان اظهار کرد: در این سفر همچنین از اراضی شهرستان منوجان و همچنین ۸۳ هکتار اراضی الحاقی به این شهرستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تداوم این سفرها گام های گسترده ای در جهت تسریع مشکلات مردم شهرستان های جنوبی کرمان در حوزه زمین و مسکن برداشته شود.

پروانه افزود: در این سفر همچنین با دعوت از جناب سرهنگ حیدری فرمانده سپاه منوجان جهت رزمایش جهادی نوسازی مسکن و بازآفرینی شهری با مشارکت بسیج سازندگی هماهنگی های لازم به عمل آمد.

براساس این گزارش، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و تیم همراه پنج شنبه هر هفته با حضور در یکی از شهرستانهای جنوبی به مشکلات مردم در زمینه املاک حقوقی پاسخ می دهند تا از نزدیک با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند.