شناسهٔ خبر: 106608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

انتصاب زهره غفوری به سمت سرپرست اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی استان مازندران

زهره غفوری از سوی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، حکم سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در حکمی زهره غفوری را به سمت سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران منصوب کرد. در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت ((سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران)) منصوب می شوید. امید است با استعانت از از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، اقدام لازم و موثر در راستای تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید.

توفیق جنابعالی را در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است در آیین معارفه که  با حضور شیرزاد یزدانی معاون شهرسازی و معماری به نمایندگی از طرف مدیر کل راه و شهرسازی استان، معاونین و روسای اداره کل تشکیل شد، از زحمات رضا داودی تقدیر و زهره غفوری بعنوان سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران معرفی شد.