شناسهٔ خبر: 106627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه اجرا شد؛

اجرای طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی

گشت های دروازه ای - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و به منظور ارتقای ایمنی ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر طرح کنترل مبدأ به مقصد در کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: پیش از آغاز سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۱ و به منظور فراهم آوردن تمهیدات لازم در زمینه ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی و تأمین ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح کنترل مبدأ به مقصد ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای با حضور تشکل های صنفی و پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد.

وی درخصوص اجرای طرح کنترل مبدأ - مقصد ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای بیان داشت: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی تأثیر قابل توجهی در افزایش ایمنی تردد در جاده‌ای دارد.

کرمی اضافه کرد: این طرح به صورت مانور سراسری در سطح محورهای مواصلاتی و در محل گلوگاه‌های پرتردد با همکاری پلیس راه استان‌ درراستای نظارت بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده، سلامت فنی ناوگان و همچنین انجام گشت های کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه سپهتن با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اجرا شد.

انتهای پیام/